CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, June 1, 2009

Versi perempuan..

Perempuan Lawa VS Perempuan x Lawa..


Kalau perempuan lawa pendiam

Lelaki akan cakap:: woow, ciri-ciri isteri idaman...

kalau perempuan tak lawa pendiam

Lelaki akan cakap: eh tak reti komunikasi betul...


kalau perempuan lawa berbuat jahat

Lelaki akan kata: musti ada krisis dalaman nih.kesian

kalau perempuan tak lawa berbuat jahat

Lelaki akan cakap: dah la tak lawa, perangai pulak huduh...


kalau perempuan lawa menolong Lelaki yg diganggu

Lelaki akan cakap: heroin sejati...!

kalau perempuan tak lawa menolong Lelaki yang diganggu

Lelaki akan kata: taktik nak ngorat le tu...


kalau perempuan lawa dapat Lelaki hensem

Lelaki akan kata: ok gak la....

kalau perempuan tak lawa dapat Lelaki hensem

Lelaki akan kata: kesian..mesti kena bomoh lelaki tuh!


kalau perempuan lawa ditinggal kekasih

Lelaki akan kata: buta kayu betul mamat tu....

kalau perempuan tak lawa ditinggal kekasih

Lelaki akan kata:...patut pun kena reject...


kalau perempuan lawa penyayang binatang

Lelaki akan cakap: perasaannya halus...penuh kasih sayang

kalau perempuan tak lawa penyayang binatang

Lelaki akan cakap: sesama keluarga memang harus menyayangi...


kalau perempuan lawa bawa BMW

Lelaki akan cakap: ntah dato' mana bela nih....

kalau perempuan tak lawa bawa BMW

Lelaki akan cakap: musti anak org kaya nih.....


kalau perempuan lawa tak mau bergambar

Lelaki akan cakap: pasti takut kalau2 gambarnya tersebar

kalau perempuan tak lawa tak mau bergambar

Lelaki akan kata: sedar pun diri...


kalau perempuan lawa menuang air ke gelas lelaki

Lelaki akan cakap: caring sungguh....

kalau perempuan tak lawa menuang air ke gelas lelaki

Lelaki akan cakap: nak tunjuk caring le tu....


kalau perempuan lawa bersedih hati

Lelaki akan cakap: dont worry i will make u happy forever

kalau perempuan tak lawa bersedih hati

Lelaki akan kata: sikit2 nak nangis!! mengada2...


kalau perempuan lawa masak

Lelaki akan kata: dah la lawa, pandai masak pulak tu...

kalau perempuan tak lawa masak

Lelaki akan cakap: ntah sedap ke tak????


kalau perempuan lawa main2 miss call

Lelaki akan kata: takpe...

kalau perempuan tak lawa main2 miss call

Lelaki akan cakap: ko ni takde keja lain ke... sibuk ni tau..


kalau perempuan lawa hantar2 email

Lelaki akan kata: sukenya....

kalau perempuan tak lawa hantar2 email

Lelaki akan cakap: balik2 email dia.boring


Hehehe...




2 comments:

Nur Farhana said...

Wah.. Sronoknye malam2 nih gelak.. Heehee.. Thanx miss azlina.. Tp mmg kesian laa pompuan yg x lawa.. Uhuk uhuk.. =(

miss azlina said...

jom baca psl citer laki x encem plak..hehe